- Jest to dla mnie bolesne, że internauci ukrywający się pod pseudonimami, nie wykazują odrobiny odwagi by ujawnić swoją tożsamość i krytykują ważną dla miasta inwestycję. Gdyby do niej nie doszło, to za kilka lat, te same osoby dziś negujące wszystko, a wcześniej zupełnie niezainteresowane problemem, zarzuciłyby obecnemu burmistrzowi oraz radzie miasta opieszałość i zaniechanie – mówi burmistrz Jacek Danieluk. – Na grupie pisze kilkanaście czy kilkadziesiąt osób, które w mojej opinii nie mają bladego pojęcia o budownictwie. Uważam, że ich zachowanie nie jest warte komentarza – stwierdza włodarz Terespola.
– Obecnie z samych Chin przyjeżdża 30 par pociągów dziennie, doliczyć trzeba też pociągi osobowe i towarowe w ruchu krajowym i międzynarodowym, co daje kilkadziesiąt pociągów. Przejazd w Terespolu jest zamknięty przez połowę doby. Kolejki często mają nawet kilometr długości, na przejazd trzeba czekać często kilkadziesiąt minut. Obecnie jest to wielkie utrudnienie – wyjaśnia burmistrz.
Dotychczas przygotowano cztery warianty koncepcji budowy wiaduktu lub tunelu w Terespolu. Pierwszy wariant budowy tunelu/wiaduktu dotyczy budowy ciągu komunikacyjnego przez ul. Wojska Polskiego przed torami i za nimi. Drugi wariant to ciąg komunikacyjny od ul. Janowskiej przez tory do ul. Stacyjnej. Trzeci wariant prowadziłby od ul. Janowskiej przez tory do ul. Kodeńskiej. Czwarty wariant prowadziłby od ul. Janowskiej, przez ul. Czerwonego Krzyża i ul. Topolową do ul. Wojska Polskiego. (...)
Cały artykuł przeczytacie w papierowym i elektronicznym wydaniu Słowa Podlasia z 2 marca
Napisz komentarz
Komentarze