Mieszkanie przy ul. Sidorskiej w Białej Podlaskiej, dom przy ul. Łomaskiej w Białej Podlaskiej, działka w Styrzyńcu, dom przy ul. Marii Konopnickiej w Białej Podlaskiej, działka
w Niemojkach oraz mieszkanie przy ul. Janowskiej w Białej Podlaskiej -- to tylko niektóre transakcje sprzedaży-kupna, które w ostatnim czasie zrealizowali agenci
Północ Nieruchomości. W czym tkwi sekret ich sukcesu i jakie działania doprowadzają ich do celu, czyli podpisania przez klienta aktu notarialnego?
Reklama to podstawa
Jak przekonują agenci Północ Nieruchomości, sekret sukcesu tkwi w odpowiednich działaniach marketingowych.
– Wszystkie działania marketingowe mają na celu pomoc w dotarciu do większej liczby klientów oraz zwiększeniu szansy na sprzedaż nieruchomości. Należy jednak pamiętać że każda strategia marketingowa powinna być dobrana indywidualnie do potrzeb firmy i rynku, na którym działa – podkreśla Klaudia Mikiciuk-Szpera.
Z kolei Wiola Kozak podkreśla, że marketing w branży nieruchomości może obejmować wiele różnych działań.
– Jedną z nich jest reklama online. Chodzi o wykorzystanie reklam w internecie, takich jak reklamy Google Ads, Facebook Ads czy reklamy na portalach nieruchomościowych. Tym sposobem ze swoją ofertą dotrzemy do konkretnego grona odbiorców i zwiększymy jej zasięg – zaznacza agentka.
Aktywność na portalu społecznościowym
Wiola wskazuje też na inne skuteczne działanie.
– W sprzedaży czy kupnie nieruchomości pomocne są kampanie mailingowe. Polegają na wysyłaniu maili z ofertami nieruchomości do klientów, którzy wcześniej wyrazili zainteresowanie lub zostali zebrani z różnych źródeł. To pozwala na stały kontakt z takimi osobami i dopasowywanie oferty do ich indywidualnych oczekiwań – wyjaśnia.
Edyta Bancerz dodaje do listy działań aktywność w social mediach.
– Współcześnie nie da się skutecznie wypromować oferty, odcinając ją od mediów społecznościowych. My, jako agenci, prowadzimy profil firmy na platformach społecznościowych. Polecam obecność i regularną aktywność na takich platformach, jak Facebook i Instagram. Nie ograniczamy się do publikowania samych ofert. Stawiamy na publikowanie wartościowych treści na blogu lub w mediach społecznościowych. Tworzymy poradniki, artykuły i infografiki na temat nieruchomości. Jesteśmy na bieżąco i chcemy informować obserwujących nas o wszystkich nowościach na rynku nieruchomości – podkreśla Edyta Bancerz.
Ulotki, eventy i wizualizacje
Działania marketingowe agenta nie mogą ograniczać się do świata online.
– Wciąż część osób dowiaduje się o ofercie dzięki działaniom offline. Dlatego dobry agent będzie kontynuować różnorodne akcje nastawione na bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem. Mam na myśli rozdawanie ulotek, organizowanie eventów związanych z nieruchomościami lub organizowanie "dni otwartych" – mówi Wojciech Gałecki.
Skuteczny agent wykorzysta wszystkie dostępne opcje, nawet te znane od lat, jak np. wieszanie billboardów.
– Na koniec warto też wspomnieć o współpracy z influencerami, czyli osobami znanymi w branży nieruchomości lub z lokalnymi "gwiazdami Internetu". Jeśli do tego dodamy wirtualne wizualizacje i filmy, to zyskamy sprawdzony przepis na sukces. A wiadomo, że sukcesem agenta jest udana transakcja i zadowolony klient – podsumowuje Wojciech Gałecki.
Napisz komentarz
Komentarze