W mieście funkcjonowały trzy takie punkty: w Urzędzie Miejskim, Galerii Fabel i kompleksie rekreacyjno-sportowym Jelonek. Dyżury pełnili konsultanci, którzy dostępni byli dla mieszkańców o różnych porach dnia i tygodnia.
– Udzielali oni wszelkich informacji o procesie rewitalizacji oraz o możliwościach i sposobie udziału w pracach nad opracowaniem programu rewitalizacji. Ponadto w punktach udostępniane były materiały informacyjne, ankiety oraz przeprowadzano konsultacje i wywiady z mieszkańcami – mówi Janusz Tryniecki, kierownik referatu promocji Urzędu Miejskiego w Parczewie. Dodaje, że działalność punktów cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców, co pozwoliło na uzyskanie wiedzy na temat istniejących problemów oraz potrzeb rewitalizacyjnych w gminie Parczew.
Zainteresowanych działaniami związanymi z rewitalizacją parczewski UM zaprasza do dalszego kontaktu. Wszelkich informacji udzielają pracownicy referatu promocji i rozwoju, tel. 83 355 12 25, e-mail [email protected].
Janusz Włodarczyk
Napisz komentarz
Komentarze