Badania statystyczne w większości branż wskazują na to, że najwięcej korzyści daje zadowolony, powracający klient. Jednak, by klienta utrzymać trzeba najpierw go pozyskać. Twoje produkty, usługi, obsługa klienta niewątpliwie zasługują na uwagę, lecz konkurujesz z wieloma zakładkami w przeglądarce. Wyróżnij się, odpowiednio przedstaw Twoją ofertę i zastanów czy stać Ciebie na to, żeby zrezygnować z klientów, którzy mogą do Ciebie przyjść dzięki profesjonalnej reklamie?
Przy tworzeniu własnej marki osobistej pierwszą blokadą jest nieśmiałość, bo przecież "będą mnie oglądać, muszę być idealny/idealna". Kolejnym krokiem jest zderzenie z rzeczywistością i wołanie "Hej! Dlaczego nikt nie chce mnie oglądać?".
Stworzenie profilu klienta i strona internetowa to podstawa, na której można budować własną bazę kontaktów. Społeczność powinna być budowana na dostosowanym dla grupy docelowej kanale komunikacyjnym. Dzięki odpowiednio tworzonym treściom możesz stworzyć niezwykle skuteczną platformę reklamową. Możesz ją wykorzystać, by dać się biznesowo polubić, pokazać ludzką twarz swojej firmy równocześnie zbliżając potencjalnego klienta do zakupu lub skorzystania z Twojej usługi.
Pokaż się w wizytówce Google'a... od środka!
Wirtualny spacer daje możliwość wejścia do obiektu z ulicy przez mapy Google Street View. Umożliwisz klientom wizytę w Twojej firmie z poziomu bezpiecznego zacisza domowego. Może zostać umieszczony na Twojej stronie internetowej, aby klienci mogli rozejrzeć się po obiekcie na urządzeniu, które mają pod ręką. Wygeneruje to konkretne ilości wyświetleń pinezki Twojej firmy. W zależności od branży, standardowo 1-3% wyświetleń to nowi, poszukający klienci. Spacery średnio dodają nawet kilka tysięcy wyświetleń w pierwszym miesiącu publikacji, a zdarzają się i takie miejsca, które osiągają takie wyniki w 3 dni.
Ile byś zarobił dodatkowo, gdyby Twoją firmę odwiedziło nagle 50-100 nowych klientów?
Nie bój się próbować nowych sposobów promocji. Bądź aktywny na Facebooku, testuj nowe formaty reklamowe, buduj bazy mailingowe i dbaj o wizerunek eksperta. Odważne decyzje pomogą Twojemu biznesowi osiągnąć sukces.
Napisz komentarz
Komentarze