Według danych publikowanych przez English Proficiency Index Polacy są jednym z najlepiej mówiących po angielsku narodów na świecie. W światowym rankingu zajmujemy aż szóste miejsce, wyprzedzając w tej dziedzinie m.in. Niemców, Francuzów i Czechów.
Frazy związane z nauką języka obcego najczęściej wyszukiwane są przez internautów we wrześniu. Popularność szkół językowych z roku na rok rośnie. A klienci szkół językowych szukają ich najpierw w Internecie czy gazetach. Nic w tym dziwnego. Reklama od zawsze była dźwignią handlu. Sprzedaje się towar, który przez obecność w kampaniach reklamowych uważany jest za powszechny, nieodłączny i zaufany element rzeczywistości. Znane choćby z nazwy czy logo szkoły są chętniej wybierane. We wrześniu zainteresowanie nimi z racji rozpoczynającego się "nowego etapu" w życiu człowieka osiąga kumulację. Warto więc teraz zainwestować w przypomnienie o sobie swoim potencjalnym klientom. Warto zamówić reklamę w lokalnej, cieszącej się popularnością prasie – w "Słowie Podlasia".
Miesięcznie strona internetowa "Słowo Podlasia" odnotowuje ponad 250 000 wyświetleń. Facebook SP ma ponad 22 tysiące polubień, a zasięgi publikowanych tu postów sięgają 70 tys. użytkowników na tydzień. Nakład gazety to aż 16,5 tys. egzemplarzy. Właściciele szkół językowych mogą ten potencjał wykorzystać na swoją korzyść. Wystarczy przyjść lub zadzwonić do doradców ds. reklamy "Słowa Podlasia" i zdecydować się na reklamę w naszej gazecie. Nie jest ona kosztowna – ceny zaczynają się już od 55 zł. Ale na pewno jest skuteczna – potwierdzają to nasi partnerzy, którzy wielokrotnie skorzystali z możliwości zareklamowania się na naszych łamach. Możemy zaoferować baner reklamowy na stronie albo reklamę graficzną w gazecie drukowanej, obok której znajdzie się chwytliwy artykuł sponsorowany (na stronie www SP opatrzony zdjęciami i hiperłączami przenoszącymi na stronę reklamowanej szkoły), jak również post na Facebooku "Słowa Podlasia" czy reklamę poprzez konkursy dla użytkowników Fb.
O szczegóły zapytaj naszych doradców. Przyjdź lub zadzwoń: Zapraszamy do kontaktu: Robert Jaszczuk, kierownik Biura Reklamy "Słowa Podlasia" – pod nr. tel. 604 494 475 lub mailem: [email protected]; Magdalena Zając, doradca ds. reklamy – pod nr. tel. 885 851 146 lub mailem: [email protected].
Napisz komentarz
Komentarze