Tematem tegorocznej edycji był “Commercial break” czyli nagranie filmu reklamowego w języku angielskim. Jury po obejrzeniu wszystkich filmów przyznało pierwsze miejsce i nagrodę Grand Prix zespołowi The Hungry Seven Days, którego opiekunem był Rafał Lipiński ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Łosicach.
– Mimo, że gala finałowa nie mogła odbyć się na deskach Łosickiego Domu Kultury, nie zabrakło czerwonego dywanu, złotych statuetek i wspaniałych nagród rzeczowych. Nie zabrakło także takich rekwizytów jak: maseczki, rękawiczki lateksowe, czy płyn do dezynfekcji - relacjonuje Zofia Przesmycka, nauczycielka I LO i jedna z pomysłodawczyń konkursu.
Miejsce drugie wywalczył zespół Hollywood Stars pod opieką Justyny Wysokińskiej (SP w Ruskowie), natomiast miejsce trzecie przyznano exe quo zespołowi Easy Money Group pod kierownictwem Iwony Raczyńskiej (SP w Sarnakach) oraz zespół The Young and Creative prowadzony przez Annę Grzywacz (SP w Olszance).
Łącznie zgłoszono 13 zespołów, z których ostatecznie 10 podjęło wyzwanie konkursowe oraz opiekunom za zaangażowanie i współpracę. - Dziękujemy bardzo wszystkim uczniom za zaangażowanie i czas poświęcony na przygotowania. Mamy nadzieję, na organizację wielkiego finału w następnej edycji konkursu – dodaje Sylwia Zbrożek, druga z organizatorek oraz nauczycielka ogólniaka.
Napisz komentarz
Komentarze