Dobry plan to podstawa
Zdecydowanie nie możesz pomijać rozpisania sobie planu takiej konferencji. To właśnie w nim zawierasz niezbędne punkty dotyczące tego, jakie tematy będą poruszane na konferencji, gdzie można ją zorganizować, jak również to, jacy goście zostaną na nią zaproszeni. Jest to niezwykle istotne, bowiem będziesz wiedział, jakie kroki realizować w po kolei.
Jakie wybrać miejsce?
Coraz więcej konferencji formowych jest organizowanych w hotelach, takich jak np. http://perlapoludnia.pl/. Jest to korzystne rozwiązanie ze względu na to, że pracownicy i kontrahenci spotykają się na bardziej "luźniejszym" gruncie, a nie wyłącznie w siedzibie firmy. Zorganizowanie konferencji poza docelowym miejscem pracy przyczyni się z pewnością do tego, aby pracownicy nawiązywali między sobą jeszcze lepsze relacje, co na pewno pozytywnie przełoży się na wyniki finansowe firmy w kolejnych miesiącach.
Tutaj jednak warto zawsze zorientować się, czy wybrany przez Ciebie hotel ma niezbędne wyposażenie, które umożliwi Ci przeprowadzenie takiej konferencji. Oczywiście podstawą jest tutaj duża sala konferencyjna, jak również system nagłośnienia i projektor, który pozwoli wyświetlać prezentację.
Koszty zorganizowania konferencji
Niewątpliwie nie należą takie wydarzenia do najtańszych, jednakże z drugiej strony nie są organizowane co miesiąc. Raz na jakiś czas jak najbardziej warto jest coś takiego zorganizować, a po konferencji koniecznie jakieś after party, gdzie już bez większych problemów będzie można podyskutować nie tylko o sprawach firmowych, ale również na inne tematy.
Często właśnie na takich konferencjach dochodzi do podpisywania lepszych kontaktów ze swoimi partnerami, co ma kluczowe znaczenie w dalszym funkcjonowaniu firmy. Warto zatem przygotować sobie plan, jak również pomyśleć nad miejscem, gdzie chciałbyś taką konferencję urządzić. Pamiętaj także, że jeśli będzie to punkt oddalony od siedziby firmy dość znacząco, to wtedy należy także zatroszczyć się o transport dla pracowników.
Napisz komentarz
Komentarze