Dlaczego warto mieć polisę?
Klient oddając auto do naprawy oczekuje, że zostanie mu ono zwrócone w stanie lepszym, a przynajmniej nie gorszym niż ten, w jakim go zdeponował. Na niektóre rzeczy nie mamy jednak wpływu. Wystarczy chwila nieuwagi by stało się coś, co wpłynie na wygląd i stan samochodu klienta. Koszty usunięcia powstałych zniszczeń będą na tyle wysokie, że nikt nie będzie w stanie pokryć ich z własnej kieszeni. Aby uchronić się przed tego typu scenariuszem możemy zrobić tylko jedno – wykupić ubezpieczenie dedykowane osobom mającym styczność z samochodami (np. https://www.insurancefactory.co.uk/motortrade-insurance/). Mogą z niego korzystać mechanicy, kierowcy, pracownicy stacji kontroli pojazdów i wszyscy inni, którzy chcą mieć zapewnioną odpowiednią ochronę.
Dzięki MotorTrade Insurance właściciel warsztatu samochodowego zyskuje gwarancję wypłaty odpowiednio wysokiej rekompensaty finansowej w przypadku uszkodzenia pojazdu powierzonego mu przez klienta. Atutem ubezpieczenia jest również jego szybka realizacja. Pieniądze do kilku dni są przesyłane na konto właściciela, nie trzeba czekać na nie miesiącami, tak jak to ma miejsce w przypadku niektórych towarzystw ubezpieczeniowych z Polski.
Na jak wysokie ubezpieczenie można liczyć?
Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Wszystko zależy od rodzaju zaistniałej szkody i kosztów jej naprawy. Warto jednak dodać, że MotorTrade Insurance obowiązuje także w przypadku, gdy auto klienta zostanie skradzione i jeśli chodzi o samochody klasy średniej, to mechanik otrzymuje zwrot kosztów, które prawdopodobnie niewiele będą odbiegać od wartości auta lub w ogóle będą jego równowartością. Dzięki temu warsztat samochodowy zatrze niemiłe wrażenie po kradzieży auta, a przy tym zadba o dobre imię i zaufanie klienta. Trzeba pamiętać, że zyskać negatywną opinię jest bardzo łatwo, a pozbyć się jej już dużo trudniej.
Artykuł sponsorowany