Na czym polega pozycjonowanie?
Ranking wyników wyszukiwania w większości przypadków nijak ma się do prezentowanych na stronie treści, zazwyczaj nawiązuje do jej popularności. Wyszukiwarka Google czy każda inna zwraca w pierwszej kolejności uwagę na to, ile osób poleca prowadzoną przez nas stronę. Co to właściwie oznacza? Roboty sprawdzają, ile bezpośrednich do naszej witryny odnośników znalazło się na innych stronach WWW. Oczywiście im więcej tym lepiej.
Optymalizacja strony – czy jest potrzebna?
Powierzając pozycjonowanie profesjonalistom np. z Digital Marketing Agency prawdopodobnie zostanie Ci przedstawiona propozycja przeprowadzenia usługi jednorazowej optymalizacji strony internetowej. Wiele osób zastanawia się, co to jest za zabieg i czy na pewno jest on potrzebny. Polega on na modyfikacji kodu naszej strony, by pochodzące z niej treści były łatwiej przyswajalne dla wyszukiwarki, ale widoczna w taki sam sposób jak dotychczas dla zwykłego użytkownika. W żadnym wypadku nie wystrzegaj się optymalizacji, gdyż jest ona jak najbardziej potrzebna.
Reklama a pozycjonowanie
Wiele osób wychodzi z założenia, że reklama w Internecie to to samo co pozycjonowanie strony internetowej. Nic bardziej mylnego, w przypadku pozycjonowania wejścia na naszą stronę będą pochodzić z wyszukiwarki, natomiast w przypadku reklamy bezpośrednio z serwisu, na którym została ona umieszczona. Warto też zwrócić uwagę na efekt, jaki przynosi reklama a jaki pozycjonowanie. Rezultaty tej pierwszej można dostrzec niemal natychmiast, zaś pozycjonowanie jest długofalowe i na efekty niektórych działań trzeba czekać długie miesiące. Jeśli chodzi o koszty, to reklama oczywiście jest droższa, a w dodatku jest wysoce skuteczna ale tylko na chwilę. Rezultaty dobrze przeprowadzonego pozycjonowania można obserwować przez długie miesiące, nawet po rozwiązaniu umowy z obsługującą nas agencją, dodatkowo w ogólnym podsumowaniu wychodzi ono taniej niż sama promocja.
Artykuł sponsorowany