Dodajesz nową relację i...?
Polubienie posta, nowa reakcja na relację na FB, kolejna odpowiedź w ankiecie — to wszystko ogromnie cenne aktywności, które budują twoją pozycję na Facebooku. Znaczenie jednak ma nie tylko to, ile jest takich nowych reakcji, ale też jakiego są one rodzaju. Rodzaj reakcji wrr to coś, czego za wszelką cenę warto unikać. Oczywiście pojedyncze reakcje tego typu nie przyniosą ci wielkiej szkody, ale musisz pamiętać, że FB ma tendencję do ograniczania widoczności treści powodujących negatywne doświadczenia, a symbolem tych jest właśnie owo "wrr". Warto więc dbać o to, aby twoi obserwatorzy znacznie chętniej klikali w ikonę serduszka niż wkurzoną buźkę. W ten sposób budować będziesz coraz większą rozpoznawalność, twoje zasięgi będą rosnąć, a dotarcie do potencjalnych klientów i odbiorców będzie coraz lepsze.
Na Facebook istnieją także inne reakcje. Są nimi "haha", "super", "wow", "przykro mi", "trzymaj się". Co oznaczają reakcje Facebook? Reakcje to udoskonalone lajki, które pozwalają wyrazić odczucia w stosunku do posta. Innymi słowy, jeżeli coś bardzo Ci się podoba daje super, a jeżeli łączysz wyrazy współczucia bo np. ktoś umarł reakcja trzymaj się będzie najbardziej odpowiednia. Podobnie jak like, reakcje na fb można kupić. Istnieją serwisy, które za 0,99 zł mogą Ci je dostarczyć. Wpisz w Google reakcje Facebook Wypromowani a zobaczysz listę dostępnych ofert.
Nowe reakcje Facebook — twoja waluta w drodze do większych zasięgów
Interakcje na Facebook to ogromnie mocna waluta w social media. Coraz bardziej restrykcyjne założenia algorytmów decydujących o zasięgach w social mediach sprawiają, że oferta "kup reakcje" staje się coraz bardziej pożądanym rozwiązaniem. Kupić reakcje warto szczególnie na początku swojej przygody z social mediami, kiedy nie ma żadnych szans na szybkie wypracowanie widowni, z którą można byłoby walczyć o lepsze zasięgi. To błędne koło dla wielu początkujących na FB kont firmowych czy kont służących budowie marki osobistej jest frustrujące i utrudnia realizację założonych celów biznesowych. Widzowie live Facebook to także bardzo cenna "waluta", natomiast ponownie dla osób z małymi kontami, które dopiero rozpoczynają walkę o lepsze zasięgi, trudna do zdobycia. Udostępnienia Facebook, reakcje, polubienia postów, które można kupić od prawdziwych kont, to oczywiście nie jest rozwiązanie na obecność w social mediach, ale to cenne wsparcie, które na początku, a także przy radykalnym obcinaniu zasięgów może okazjonalnie naprawdę w istotny sposób pomóc.
Najczęściej zadawane pytania, relacje, quizy — jak obudzić swoich obserwatorów?
Reakcje twoich obserwatorów to bardzo ważny element bycia w social mediach. Od tego zależy sposób postrzegania twojego konta przez innych użytkowników SM, a także przyszłych obserwatorów. Ma to ogromne znaczenie dla potencjalnych reklamodawców lub partnerów, którzy coraz rzadziej patrzą tylko na liczbę obserwujących, a coraz bardziej interesuje ich właśnie kontakt, jaki konto ma z obserwującymi, jak dużo jest reakcji, jakiego są one rodzaju. W końcu nie bez znaczenia reakcje obserwujących są dla ciebie i możliwości rozwoju konta, poszerzania zasięgów itd.
Kupno lajków i udostępnień to cenne narzędzie, ale raczej okazjonalne. Dużo pracy trzeba włożyć w budowę organicznych reakcji obserwujących. Do tego posłużyć ci mogą różne formaty treści, ich zmienność, różnorodność, atrakcyjność wizualna. Bardzo istotna jest także regularność i przemyślany harmonogram publikacji.
Reakcje na Facebook — nie lekceważ tego
Reakcje na FB to coś, czego nikt działający w social media nie powinien lekceważyć, szczególnie w czasach, kiedy właściciele platform coraz mocniej zaostrzają algorytmy, obcinają zasięgi. To właśnie reakcje twoich obserwatorów mogą pomóc ci przetrwać kolejne nowe regulacje.