Bialska młodzież uczestniczyła w tym czasie w dwóch dniach intensywnych warsztatów. Pracujący w sześcioosobowych zespołach młodzi ludzie wybrali branżę, w której chcieliby działać, stworzyli ofertę i sklep na specjalnej platformie internetowej. Pod opieką trenerów zdefiniowali też klienta i przeanalizowali konkurencję. Zadbali o profesjonalny wizerunek firmy oraz nauczyli się docierania do klienta. Wydarzenie zakończyło się prezentacjami wszystkich stworzonych projektów.
– Niezależnie od tego, czy zdecydują się na prowadzenie własnej firmy czy nie, pozyskana wiedza przyda im się w szkole, na studiach czy pracy zawodowej, pozwoli im być bardziej świadomym konsumentem w internecie – mówi Michał Misztal, prezes oraz trener Startup Academy. Warsztaty odbyły się w dniach 13-14 listopada, z inicjatywy bialskiego magistratu oraz Bialskiego Centrum Przedsiębiorczości i Aktywności Obywatelskiej.
Napisz komentarz
Komentarze