Legalny bukmacher jakiś czas temu przeszedł ogromne zmiany. Zmieniło się wszystko, łącznie z logiem i ogólnym „obrandowaniem” bukmachera. Totolotek stał się jednym z najnowocześniejszych legalnych bukmacherów w Polsce, a więcej o firmie możemy przeczytać tutaj. W związku z przeprowadzonymi zmianami bezużyteczne stały się więc gadżety i inne formy reklamowe, które zawierały stary emblemat oraz barwy, bez nowego, charakterystycznego, uśmiechniętego słoneczka. Dużo pozostało również odzieży, która nie mogła trafić już do klientów bukmachera. Totolotek postanowił więc, że wszystkie koszulki ze starym logo przekaże PCK.
Mariusz Rzeczkowski, pracownik Totolotka odpowiedzialny za marketing na swoim profilu na Twitterze poinformował, że ponad 1500 sztuk odzieży z poprzednim logo bukmachera trafiło do PCK. Za pośrednictwem organizacji humanitarnej, najbardziej potrzebujący otrzymają przekazane dary. Wśród nich znajdują się t-shirty, koszulki polo, plecaki, smycze oraz inne gadżety bukmachera.
Akcja przyjęła się z dużym uznaniem wśród graczy Totolotka. W komentarzach pojawiają się przeważnie pozytywne opinie. Niektórzy humorystycznie twierdzą, że charakterystyczne dla grupy Gauselmann (nowy właściciel Totolotka) słoneczko zaświeciło jeszcze bardziej. Tym prostym gestem bukmacher Totolotek bardzo ocieplił swój wizerunek.
Totolotek jest legalnym polskim bukmacherem, który prowadzi swoją działalność na podstawie licencji AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485, wydanej przez Ministerstwo Finansów w dniu 20 czerwca 2013 roku. Granie u nielegalnych bukmacherów narusza ustawę hazardową i podlega karze.
Zakłady mogą uzależnić – gra dozwolona jest dla osób pełnoletnich.
Napisz komentarz
Komentarze