Po wprowadzonych zmianach w tytule wpłat na nowy numer bankowy 13 8039 0006 0010 0100 0840 0090 należy wskazać: "Dane identyfikacyjne właściciela nieruchomości (jeżeli nie jest od posiadaczem rachunku bankowego, z którego dokonywana jest zapłata), adres nieruchomości, której dotyczy opłata oraz okres za jaki dokonywana jest wpłata".
Jednocześnie gmina przypomina o obowiązującym terminie, częstotliwości i trybie uiszczania opłat za śmieci. Płatności należy dokonywać do 15 dnia każdego miesiąca rozpoczynającego kwartał kalendarzowy za cały kwartał z góry. Do 15 stycznia (za styczeń, luty, marzec), 15 kwietnia (za kwiecień, maj, czerwiec), 15 lipca (za lipiec, sierpień, wrzesień) i 15 października (za październik, listopad i grudzień).
W związku z zaistniałymi zmianami od tego roku nie będzie możliwości dokonywania wpłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w kasie urzędu przy pomocy terminala płatniczego (terminal jest przypisany do poprzedniego rachunku bankowego) do czasu, aż samorząd pozyska nowy terminal płatniczy.
Napisz komentarz
Komentarze