Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Ewa Borkowska wyjaśnia, że kampania promująca rodziny zastępcze ma na celu dotarcie do kandydatów, którzy mogliby się podjąć tego wyzwania.
- Wiemy że skuteczną formą promocji jest docieranie do potencjalnych kandydatów na rodziców zastępczych poprzez przekaz medialny, dlatego pojawiły się spoty, plakaty, artykuły w lokalnych mediach – mówi Ewa Borkowska. - Powyższymi działaniami chcemy promować pozytywny, a przede wszystkim prawdziwy wizerunek rodzicielstwa zastępczego. Dlatego też twarzą kampanii zostali Klaudia i Piotr Chazan, nasza bialska rodzina zastępcza zawodowa, którzy stanowią rodzinę zastępczą dla sześciorga dzieci. Mamy nadzieję że tymi formami przekazu dotrzemy do serc i umysłów bialczan, na tyle że znajdą się chętni do pełnienia roli rodziny zastępczej. Osoby, dla których dobro dziecka pozbawionego opieki będzie najistotniejsze – zauważa dyrektor MOPS. (...)
Cały artykuł przeczytacie w papierowym i elektronicznym wydaniu Słowa Podlasia z 23 marca
Napisz komentarz
Komentarze