Hasłem kampanii jest „Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego”, nawiązujące do słynnego hasła muszkieterów z powieści Aleksandra Dumasa - „Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego”. Kampania ma charakter ogólnopolski, a za sprawą miast członkowskich ZMP również lokalny. Przekaz zostanie skierowany zarówno do całego środowiska samorządowego ZMP, jak i do miast, które nie są jeszcze członkami organizacji.
W przedsięwzięcie zaangażowało się 170 miast członkowskich, które zadeklarowały współpracę i aktywny udział w dystrybucji informacji na szczeblu lokalnym. Wśród nich znalazł się Międzyrzec Podlaski. - W ramach różnych sieci współpracy uczymy się od siebie nawzajem, czerpiemy inspiracje i kształtujemy lepszą rzeczywistość. W tym roku świętujemy 30 lat odrodzenia samorządu terytorialnego w naszym kraju. To doskonała okazja, aby pokazać, że państwo zdecentralizowane, z silnymi władzami lokalnymi to gwarancja zarządzania zgodnego z oczekiwaniami mieszkańców – mówi burmistrz Zbigniew Kot. (...)
Cały artykuł przeczytacie w papierowym i elektronicznym wydaniu Słowa Podlasia, z 3 marca
Napisz komentarz
Komentarze